Indicatorul din imagine se instalează atunci când urmează o succesiune de curbe, din care prima la stânga, dacă distanţa dintre acestea e mai mică de 250 m. Se amplasează la 100-200 m înaintea primei curbe. Aceste indicatoare pot fi însoţite şi de panouri adiţionale, pe care este specificată distanţa până la terminarea sectorului de drum periculos, dacă lungimea acestuia depăşeşte 1000 m. Conducătorul trebuie să circule cu viteză redusă în curbe, iar dacă vizibilitatea este redusă, toate manevrele (depăşirea, oprirea, staţionarea, mersul înapoi, întoarcerea) sunt interzise.
Indicatorul din imagine se instalează atunci când urmează o succesiune de curbe, din care prima la dreapta, dacă distanţa dintre acestea e mai mică de 250 m. Se amplasează la 100-200 m înaintea primei curbe. Aceste indicatoare pot fi însoţite şi de panouri adiţionale, pe care este specificată distanţa până la terminarea sectorului de drum periculos, dacă lungimea acestuia depăşeşte 1000 m. Conducătorul trebuie să circule cu viteză redusă în curbe, iar dacă vizibilitatea este redusă, toate manevrele (depăşirea, oprirea, staţionarea, mersul înapoi, întoarcerea) sunt interzise.
Indicatorul alăturat se amplasează la 100-200 m de începutul sectorului de drum, când panta depăşeşte 7%. Conducătorul auto nu este obligat să reducă viteza, dar nu are voie să staţioneze pe toată lungimea pantei. Dacă, în vârful pantei, vizibilitatea este redusă sub 50 m, toate manevrele sunt interzise. Dacă drumul nu este suficient de lat pentru a permite trecerea a două vehicule unul pe lângă celălalt, are prioritate cel care urcă faţă de cel care coboară.
Se instalează la 100-200 m de începutul sectorului de drum, când panta depăşeşte 7%. Conducătorul auto nu este obligat să reducă viteza, dar toate manevrele sunt interzise. Dacă drumul nu este suficient de lat pentru a permite trecerea a două vehicule unul pe lângă celălalt, având prioritate cel care urcă faţă de cel care coboară.
Indicatotul se amplasează la 100-200 m de locul în care sectorul de drum începe să se îngusteze pe ambele părţi cu cel puţin jumătate de metru. La întâlnirea acestui indicator, conducătorul auto este obligat să reducă viteza, iar manevrele de oprire, staţionare, mersul înapoi şi întoarcerea sunt interzise. Indicatorul poate fi însoţit şi de indicatoare pentru reglementarea priorităţii de drum îngustat.
Se amplasează la 100-200 m de locul în care sectorul de drum începe să se îngusteze pe partea dreaptă cu cel puţin jumătate de metru. La întâlnirea acestui indicator, conducătorul auto este obligat să reducă viteza, iar manevrele de oprire, staţionare, mersul înapoi şi întoarcerea sunt interzise. Indicatorul poate fi însoţit şi de indicatoare pentru reglementarea priorităţii de drum îngustat.
Se amplasează la 100-200 m de locul în care sectorul de drum începe să se îngusteze pe partea dreaptă cu cel puţin jumătate de metru. La întâlnirea acestui indicator, conducătorul auto este obligat să reducă viteza, iar manevrele de oprire, staţionare, mersul înapoi şi întoarcerea sunt interzise. Indicatorul poate fi însoţit şi de indicatoare pentru reglementarea priorităţii de drum îngustat.
Indicatorul rutier se întâlnește de regulă în zone montane, unde acostamentul este denivelat față de partea carosabilă şi există pericolul răsturnării. La întâlnirea acestui indicator este interzisă manevra de întoarcere. Se mai întâlnește și în situațiile unde există pericolul de cedare sau alunecare a taluzului drumului.
Acest panou se amplasează la 50-200 m de locul periculos. Dacă lungimea sectorului de drum depăşeşte 0,3 km, indicatorul este însoţit de un panou adiţional pe care este specificată lungimea sectorului de drum cu denivelări. La întâlnirea acestui indicator, conducătorii auto sunt obligaţi să reducă viteza.
Se amplasează la 100-200 m de sectorul de drum periculos. Poate fi însoţit de indicatorul Interzis autovehiculelor de a circula fără a menţine între ele un interval de cel puţin ...m, deoarece există riscul ca pietrişul de pe partea carosabilă să fie aruncată de roţile vehiculului către ceilalţi participanţi la trafic. La întâlnirea acestui indicator, conducătorul auto este obligat să reducă viteza şi să păstreze o distanţă faţă de vehiculul care circulă în faţa sa.
Se instalează la 50-200 m de o trecere de pietoni, pe drumurile intens circulate, pe sectoarele de drum unde vizibilitatea este redusă sau în afara localităţilor. Conducătorul auto este obligat să reducă viteza şi să circule cu atenţie sporită. Acest indicator nu se instalează cand locul amplasării sale coincide cu locul amplasării indicatorului Copii.
Se amplasează la 50 m (în oraş)/ 150 m (în afara localităţilor) înainte de trecerea la nivel cu o cale ferată cu bariere sau semibariere. Conducătorul auto este obligat să reducă viteza la întâlnirea acestui indicator. În oraş, amplasarea indicatorului se va face pe acelaşi stâlp cu panoul suplimentar cu o dungă roşie oblică, iar în afara oraşului pe panoul suplimentar cu trei dungi roşii oblice.
Indicatorul se amplasează la 50 m (în oraş) / 150 m (în afara localităţilor) înainte de trecerea la nivel cu o cale ferată fără bariere. La întâlnirea acestui indicator, conducătorul auto este obligat să oprească, înainte de a traversa calea ferată, pentru a se asigura.
Acest indicator rutier se întâlnește pe drumurile publice care oferă posibilitatea conducătorilor de vehicule, să execute manevra de întoarcere. Nu este un sens giratoriu și nu aveți prioritate de trecere față de vehiculele care circulă din sens opus. Pentru întoarcere trebuie să le acordați acestora prioritate de trecere.
Sunt montate înaintea trecerii la nivel cu calea ferată. Primul panou (cel cu trei benzi) se montează la 150 m de calea ferată, al doilea (cel cu două benzi) - la 100 m, iar ultimul (cel cu o singură bandă) - la 50 m de calea ferată. La întâlnirea indicatorului cu trei benzi, conducătorul auto este obligat să reducă viteza. La întâlnirea ultimului indicator, cel cu o singură bandă, conducătorul auto nu mai are voie să execute nicio manevră (depăşirea, oprirea, staţionarea, mersul înapoi, întoarcerea). În oraş, din cauza condiţiilor de trafic, nu se instalează decât cel de-al treilea panou.
Amplasat la 6-10 m de trecerea la nivel cu o cale ferată simplă, fără bariere, indicatoarul obligă conducătorul de vehicul să oprească în locul cu vizibilitate maximă, dar fără a depăşi acest indicator, pentru a se asigura că nu se apropie niciun tren.
Amplasat la 6-10 m de trecerea la nivel cu o cale ferată dublă, fără bariere, indicatoarul obligă conducătorul de vehicul să oprească în locul cu vizibilitate maximă, dar fără a depăşi acest indicator, pentru a se asigura că nu se apropie niciun tren.
Amplasat la 6-10 m de trecerea la nivel cu o cale ferată simplă, fără bariere, indicatoarul obligă conducătorul de vehicul să oprească în locul cu vizibilitate maximă, dar fără a depăşi acest indicator, pentru a se asigura că nu se apropie niciun tren.
Amplasat la 6-10 m de trecerea la nivel cu o cale ferată dublă, fără bariere, indicatoarul obligă conducătorul de vehicul să oprească în locul cu vizibilitate maximă, dar fără a depăşi acest indicator, pentru a se asigura că nu se apropie niciun tren.